Breiwerken van Frea

donderdag, februari 09, 2006

Weer een paar sokken af


Gisteren heb ik voorlopig het laatste paar sokken voor Arnoud afgemaakt. Voor deze winter heeft hij wel genoeg sokken.Gelijk weer begonnen met een paar voor mezelf, tenminste dat dacht ik. Maar toen Janita het garen zag vond zij dat ze ook nieuwe sokken nodig had. Dus heb ik me mijn sokken gelijk laten aftroggelen, terwijl ze nog niet eens klaar zijn. Maar zolang als een kind nog blij is met een nieuw paar sokken dan mogen we niet mopperen.
Verder heb ik nog niet besloten wat ik precies ga breien voor de voor mij onbekende vrouw van Sockpalooza. Moet ik toch wel gaan beslissen binnenkort want er word wel regelmatig een berichtje verwacht over de vorderingen.

0 Comments:

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home